Fotografii – expozitia „Mineralia” Iasi la Muzeul de stiinte ale naturii – 25-27 februarie 2011

Expozitia de la Iasi mi s-a parut una deosebita, preturile nu erau chiar mici, dar cine a vrut a cumparat bineinteles. Am fost duminica, 27 februarie si am vazut multa lume, comerciantii find vreo 3. Cu ocazia asta am vizitat si muzeul de stiinte naturale. Idee pina la urma buna ca atunci cind platesti biletul, vizitezi expozitia si cu ocazia asta si muzeul. Ultimele 3 fotografii sunt facute in alta incapere a muzeeului. Fiind minerale cred ca ar fi trebuit sa le puna in aceeasi camera cu expozitia de minerale, dar poatenu aveau unde.

2 comentarii (+add yours?)

  1. Lulu
    Mai 08, 2011 @ 08:40:14

    Am fost si eu la aceasta expozitie, de unde mi-am achizitionat un cristal mic, verde de fluorina. Sambata cand am fost eu, era doar un singur expozant.

    Ma bacur ca vin din nou peste o saptamana, doresc sa imi achizitionez anumite minerale, pe care sper sa le gasesc (am inteles ca vor fi de 3 ori mai multi expozanti acum decat au fost in februarie).

    Răspunde

Lasă un răspuns

Cititi inainte de a posta

Reproducerea oricarui material din acest blog este strict interzisa! Va rog nu injurati, sa nu faceti politica si sa respectati ceilalti membri. Nu faceti linkuri si publicitate catre alte situri care nu au nici o legatura cu studiul mineralelor, rocilor si in timp ce postati. Rasism = ban. Nu scrieti cu litere mari pentru a atrage atentia aupra dvs. Scrieti numai in limba romana. Unele surse sunt de pe wikipedia si vor fi citate, cu sursa respectiva, conform GNU Free Documentation License.
Image and video hosting by TinyPic Oraşul Băile Herculane, jud. Caraş-Severin, Statuia lui Hercules.
